lørdag den 28. november 2015

Klara og kænguruen



Det kan være langt at tilbagelægge flere hundrede kilometer med en baby i bilen. Så vi knækker de lange ture over på midten og holder en god lang frokostpause.
Denne gang passede det med at vi kunne holde picnic i Billabong Koala Care midtvejs mellem Bellingen og Port Stephens. Heldigt nok for jeg (marie) havde stadig hverken fodret kænguruer eller klappet koalaer, og det hører jo med til en australsk oplevelse.

Og vi fik fik valuta for pengene. Vi havde kangurufolden for os selv, og der var både kænguruer med noget der lignede vinterpels og vældigt nysgerrige bløde wallabier, som Klara fik lejlighed til at klappe. Hun stak selvfølgelig klør fem i munden straks efter at have klappet dyret og jeg satte min lid til at modermælken ville holde hende fri for trælse sygdommen. Det ser ud til at virke...
WNu er vi så nået frem til hostel nummer to hvor vi har egen "cabin" og fælles køkken i det fri under eucalyptustræerne. Det er vældigt hyggeligt men der er lidt for mange myg, så vi må finde på noget sjovt at lave i morgen.

1 kommentar:

  1. Hej med jer
    Skøn lille video af Klara i stum samtale med en kænguruunge - er det vel?
    Og dejlige billeder af delfinudflugten. Scoopet må dog være den ensomme løber med englevinger i ørkenen. Hvem af jer er det? Fantastisk billede. - . I dag er 1. søndag i advent, og jeg tilbringer eftermiddagen hos Alfred. Jeg har forsøgt at skype her i formiddag, men forgæves. Håber vi når det, inden I drager til New Zealand? Knus og kram fra Bedste

    SvarSlet